Där jag var i helgen snöade det. I juni.
Viktoria: HERREGUD! Jag skulle ha vänt på momangen.
Håller med, känns som höst. 6 grader på morgonen, frostnätter. Fy fasen.
Där jag var i helgen snöade det. I juni.
SvaraRaderaViktoria: HERREGUD! Jag skulle ha vänt på momangen.
SvaraRaderaHåller med, känns som höst. 6 grader på morgonen, frostnätter. Fy fasen.
SvaraRadera