torsdag 9 juli 2009

Dagens fråga

Varför har de flesta av Sveriges män i övre medelåldern en tokhög ringsignal på sin mobiltelefon?

4 kommentarer:

  1. Exakt! Varför? På mitt jobb har de en fartygssignal som gör att man får små nervösa sammanbrott varje gång det ringer.

    SvaraRadera
  2. Alt. 1. de hör inte annars
    Alt. 2. de vill att alla andra säkert ska höra hur förmodat viktiga de är. =)

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Jaa, är det den där signalen, ingen melodi, utan bara en signal som ökar i styrka? Den har några på jobbet också.

    Emma: Av dom två tror jag alt 2 är det störst sannolika.

    SvaraRadera
  4. S: Ja det är säkert samma. Hysterisk!

    SvaraRadera