Norr Went South
torsdag 9 juli 2009
Sett på TV
Såg just en biljakt på TV. Jag kan förstå om dessa personer som blir jagade inte vill bli tagna av polisen. Helt klart. Men att dom inte förstår att det inte kommer att sluta lyckligt om de gasar iväg?
Konstigt att jag blev så klok.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar