måndag 6 juli 2009

Lycko, my ass.

Varför kallas en liten röd spindel för lyckospindel? Det finns inget lyckligt med någon spindel alls.

Punkt.

6 kommentarer:

  1. Nej men de är ju söta. Om inget annat kan du vara glad över att de är så pass små att de är oerhört lätta att döda :)

    SvaraRadera
  2. Ivana: And I do it with pleasure!

    SvaraRadera
  3. Så det är därför det regnar så jäkla mycket idag? :)

    SvaraRadera
  4. Va?! Är de röda lyckospindlar? Då får jag nog sluta slå ihjäl dom...

    SvaraRadera
  5. Ponder: Det är bara att ha ihjäl.

    SvaraRadera