Nej men de är ju söta. Om inget annat kan du vara glad över att de är så pass små att de är oerhört lätta att döda :)
Ivana: And I do it with pleasure!
Så det är därför det regnar så jäkla mycket idag? :)
Ivana: Japp!
Va?! Är de röda lyckospindlar? Då får jag nog sluta slå ihjäl dom...
Ponder: Det är bara att ha ihjäl.
Nej men de är ju söta. Om inget annat kan du vara glad över att de är så pass små att de är oerhört lätta att döda :)
SvaraRaderaIvana: And I do it with pleasure!
SvaraRaderaSå det är därför det regnar så jäkla mycket idag? :)
SvaraRaderaIvana: Japp!
SvaraRaderaVa?! Är de röda lyckospindlar? Då får jag nog sluta slå ihjäl dom...
SvaraRaderaPonder: Det är bara att ha ihjäl.
SvaraRadera