Det var jättejobbigt att jobba...det var ju synd. Då går det så långsamt framåt då. Jag som hade tänkt att vara effektiv!
Snart så, snart är jag nöjd för dagen. Snart. Jag intalar mig själv, snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar