Fy, sånna där mornar borde vara förbjudna!Hoppas dagen blev bättre.
Du får min! Imorgon ska jag upp tidigt :)
Ponder: Dagen blev väldigt bra tillslut!Viktoria: Tänk om det hade fungerat på det sättet. Då hade jag varit en lycklig kvinna!
Fy, sånna där mornar borde vara förbjudna!
SvaraRaderaHoppas dagen blev bättre.
Du får min! Imorgon ska jag upp tidigt :)
SvaraRaderaPonder: Dagen blev väldigt bra tillslut!
SvaraRaderaViktoria: Tänk om det hade fungerat på det sättet. Då hade jag varit en lycklig kvinna!