tisdag 14 juli 2009

Snälla, snälla, snälla...

Ge mig en sovmorgon. Jag behöver det. Jag orkar inte mer.

3 kommentarer:

  1. Fy, sånna där mornar borde vara förbjudna!
    Hoppas dagen blev bättre.

    SvaraRadera
  2. Du får min! Imorgon ska jag upp tidigt :)

    SvaraRadera
  3. Ponder: Dagen blev väldigt bra tillslut!

    Viktoria: Tänk om det hade fungerat på det sättet. Då hade jag varit en lycklig kvinna!

    SvaraRadera