Mmm, ser gott ut. Är det broccoli, gul lök, vitlök och chili som mixas och serveras med bacon?
Ponder: Det var jättegott! Exakt dom ingredienserna. Plus lite creme fraiche, men det kan man nog skippa.Originalreceptet hade bara lök och broccoli, men det lät ju ofantligt trist. Bacon fanns i kylskåpet så det var bara att steka! Glöm inte salt...
Mmm, ser gott ut. Är det broccoli, gul lök, vitlök och chili som mixas och serveras med bacon?
SvaraRaderaPonder: Det var jättegott! Exakt dom ingredienserna. Plus lite creme fraiche, men det kan man nog skippa.
SvaraRaderaOriginalreceptet hade bara lök och broccoli, men det lät ju ofantligt trist. Bacon fanns i kylskåpet så det var bara att steka! Glöm inte salt...