torsdag 20 augusti 2009

Dagens middag -Broccolisoppa




2 kommentarer:

  1. Mmm, ser gott ut. Är det broccoli, gul lök, vitlök och chili som mixas och serveras med bacon?

    SvaraRadera
  2. Ponder: Det var jättegott! Exakt dom ingredienserna. Plus lite creme fraiche, men det kan man nog skippa.

    Originalreceptet hade bara lök och broccoli, men det lät ju ofantligt trist. Bacon fanns i kylskåpet så det var bara att steka! Glöm inte salt...

    SvaraRadera