måndag 31 augusti 2009

Det är min tur nu

Världen enlig J berättade om sitt muterade piggsvin, som bosatt sig i halsen ,under förra veckan. Det verkar som att JAG har drabbats av det där piggsvinet nu.

Jamen, så roligt med ett förflyttande piggsvin. Verkligen.

4 kommentarer:

  1. Det har kommit till mig med... :/
    Dessutom ont i magen, fy fasen.
    Stackars oss!

    SvaraRadera
  2. Piggsvinsvandringar?

    Krya på er båda!

    SvaraRadera
  3. J: Ja, eller, jag vet inte om den vandrar runt så mycket. Den har intagit hela halsen och svalget...

    SvaraRadera