Inte illa alls! Jag tror det blir till att packa en påse Raspeballer till första jakthelgen. De var riktigt goda.
Viktoria: Det tycker jag!
Inte illa alls!
SvaraRaderaJag tror det blir till att packa en påse Raspeballer till första jakthelgen. De var riktigt goda.
Viktoria: Det tycker jag!
SvaraRadera