tisdag 18 augusti 2009

IKEA here I come!

Den här gången ska jag i alla fall bara titta på garderobsinredning. Hett, I know. Anar viss avundsjuka hos er.

6 kommentarer:

  1. Hade beställt lite saker med Marcus från ikea, men inget fanns. Så kan det gå!

    SvaraRadera
  2. Viss?!

    Är grön. Mintgörn! (Den värsta avundsjukegrön som finns)

    SvaraRadera
  3. *mutter mutter*

    Avocadogrön av avund...

    SvaraRadera
  4. tänk att man blir så glad av att åka till IKEA... =)

    SvaraRadera
  5. Miriam: TYPISKT! Är nåt man kan köpa här och skicka upp, eller är det för stort?

    Viktoria: Ojdå... Hoppas färgen lagt sig innan du kom till jobbet imorse!

    J: Säger som till Viktoria: För avocadogrönt tillsammans med åtta nyanser av rött känns...avskräckande!

    ia: Ja, tänk!

    SvaraRadera
  6. Det är nog lite stort. Men tack ändå!

    SvaraRadera