Hade beställt lite saker med Marcus från ikea, men inget fanns. Så kan det gå!
Viss?!Är grön. Mintgörn! (Den värsta avundsjukegrön som finns)
*mutter mutter*Avocadogrön av avund...
tänk att man blir så glad av att åka till IKEA... =)
Miriam: TYPISKT! Är nåt man kan köpa här och skicka upp, eller är det för stort?Viktoria: Ojdå... Hoppas färgen lagt sig innan du kom till jobbet imorse!J: Säger som till Viktoria: För avocadogrönt tillsammans med åtta nyanser av rött känns...avskräckande!ia: Ja, tänk!
Det är nog lite stort. Men tack ändå!
Hade beställt lite saker med Marcus från ikea, men inget fanns. Så kan det gå!
SvaraRaderaViss?!
SvaraRaderaÄr grön. Mintgörn! (Den värsta avundsjukegrön som finns)
*mutter mutter*
SvaraRaderaAvocadogrön av avund...
tänk att man blir så glad av att åka till IKEA... =)
SvaraRaderaMiriam: TYPISKT! Är nåt man kan köpa här och skicka upp, eller är det för stort?
SvaraRaderaViktoria: Ojdå... Hoppas färgen lagt sig innan du kom till jobbet imorse!
J: Säger som till Viktoria: För avocadogrönt tillsammans med åtta nyanser av rött känns...avskräckande!
ia: Ja, tänk!
Det är nog lite stort. Men tack ändå!
SvaraRadera