Norr Went South
måndag 17 augusti 2009
La hotel Årsta
Imorgon kommer några norrländska kamrater hit och ska äta frulle med oss. Lovely! Förutom att vi måste kliva upp tidigt då. Men det är helt och hållet vårt eget fel, så det är
bara
trevligt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar