Ahh så härligt! Hoppas du tar med dig fint väder upp! :)
Haha jag visste inte ens om att vi hade egen tidzon! :)
Viktora: Men självklart!Ivana: Man lär sig något nytt varje dag!
Ahh så härligt! Hoppas du tar med dig fint väder upp! :)
SvaraRaderaHaha jag visste inte ens om att vi hade egen tidzon! :)
SvaraRaderaViktora: Men självklart!
SvaraRaderaIvana: Man lär sig något nytt varje dag!