lördag 1 augusti 2009

Ny tidzon

Den norrländska tidzonen är intagen. Blir så bra så!

3 kommentarer:

  1. Ahh så härligt! Hoppas du tar med dig fint väder upp! :)

    SvaraRadera
  2. Haha jag visste inte ens om att vi hade egen tidzon! :)

    SvaraRadera
  3. Viktora: Men självklart!

    Ivana: Man lär sig något nytt varje dag!

    SvaraRadera