måndag 10 augusti 2009

Snart så

Jag måste recensera sommaren böcker känner jag. Förhoppningsvis får jag frid i bloggsjälen ikväll och kan skriva av mig!

2 kommentarer:

  1. Och vilket jobb du gjorde - en hel drös recensioner så där på en gång, imponerande!

    Om jag någon gång kommer kunna börja läsa igen ska jag läsa den där "kulan till grannen".

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ibland jobbar jag bäst under press!

    Kulan till grannen rekommenderas! Hoppas den dagen kommer ganska snart för övrigt.

    SvaraRadera