Norr Went South
fredag 21 augusti 2009
Springa, sen papper
Jag har helt förslappats under semestern. Jag som precis innan semester
kommit igång
... Jaja, bara att dra på sig tightsen och köra.
Det. Känns. SKITJOBBIGT!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar