Norr Went South
lördag 15 augusti 2009
Varde ljus
Nu har vi en ny lampa i lägenheten. Tanken är att den ska stå i vardagsrummet, men vi får se var den hamnar när det är dags att inreda på riktigt i vårt hem. Nolia sålde den till mig. Passar bra mot vårt matbord!
1 kommentar:
fia
15 augusti 2009 kl. 18:12
Snygg du! Norr gav mitt lampkonto två plus.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Snygg du! Norr gav mitt lampkonto två plus.
SvaraRadera