Norr Went South

lördag 22 augusti 2009

Värk

Träningsvärk.
Upplagd av S kl. 12:40
Etiketter: Det där med motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

FAQ

Mitt foto
S
STOCKHOLM, Sweden
Jag är 30+, gift och mamma. Tror på Gud och har månadslön. I norrland finns en del av mig, men nu är det Stockholm som gäller. Jag skriver om just precis ingenting av något större värde utan skriver för skoj skull helt enkelt!
Visa hela min profil

Projektet

Det är en blogg om livet som renoverare.

Bloggarkiv

  • ►  2012 (249)
    • ►  november (14)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (15)
    • ►  augusti (21)
    • ►  juli (22)
    • ►  juni (18)
    • ►  maj (25)
    • ►  april (44)
    • ►  mars (18)
    • ►  februari (30)
    • ►  januari (33)
  • ►  2011 (422)
    • ►  december (22)
    • ►  november (40)
    • ►  oktober (37)
    • ►  september (31)
    • ►  augusti (43)
    • ►  juli (28)
    • ►  juni (23)
    • ►  maj (25)
    • ►  april (41)
    • ►  mars (22)
    • ►  februari (48)
    • ►  januari (62)
  • ►  2010 (618)
    • ►  december (49)
    • ►  november (67)
    • ►  oktober (48)
    • ►  september (38)
    • ►  augusti (61)
    • ►  juli (68)
    • ►  juni (48)
    • ►  maj (57)
    • ►  april (61)
    • ►  mars (43)
    • ►  februari (19)
    • ►  januari (59)
  • ▼  2009 (1079)
    • ►  december (73)
    • ►  november (76)
    • ►  oktober (86)
    • ►  september (103)
    • ▼  augusti (102)
      • När är enough, enough?
      • Boktips
      • Det är min tur nu
      • Kors i taket!
      • Varning!
      • Förra söndagen
      • Skörd?
      • Så hur gick det?
      • Humor
      • Vågar jag lämna datorn
      • Polis: Hjälp!
      • Klädproblem
      • Jag hann inte riktigt vakna
      • Va? Existerar dom?
      • Jaga, jaga, jakt, jakt, jakt!
      • Hata räkningar
      • Första veckan
      • Paloma Faith
      • Immunförsvar
      • I löööv my hometown
      • Ikväll har jag varit på bio
      • Gäsp!
      • Medeltiden
      • Jag har inget att skriva
      • På 79:an, här har vi...
      • Känns det inte lite -90?
      • Konversation på 79:an
      • Goda grannar?
      • Middagstips!
      • First day
      • Ångesten
      • Titta på tidigare inlägg
      • Punkt nummer tre, nerifrån
      • En liten tjänst
      • Gode Gud,
      • Satus uppdatering
      • Det smyger sig på
      • Värk
      • Ikväll
      • Hrmf
      • Status
      • Mrs Oordning är åter i ordning
      • Those memories...
      • Katten har nio liv
      • Jag gjorde det!!!
      • Springa, sen papper
      • Årets första julkapp
      • Idag var jag på stan
      • Utmanad
      • På TV
      • Usch vilken natt
      • Dagens middag -Broccolisoppa
      • Dagens upptåg
      • Vad är felet med mig?
      • Lite av en dröm
      • Godfrey Khotso
      • Dagens smoothie
      • Another day of freedom
      • Sol, sol, sol!
      • Smoothie
      • IKEAbesöket
      • Seven pounds
      • IKEA here I come!
      • Idag har jag jobbat hårt
      • Jag ÄR dum i huvudet
      • Snälla pappa, nej
      • Ibland tänker jag...
      • La hotel Årsta
      • Det här med att storhandla
      • Det är bara att jobba vidare!
      • Vad kan detta bero på?
      • Tillägg på att-göra-listan
      • Kaffe i alla dess former
      • Haha!
      • One last week
      • Den här dagen började ju alldeles prima!
      • Han kan väl ändå lite mer?
      • Ibland har man tur!
      • Ont, det gör ont.
      • Två bloggar!
      • Tanken var god...
      • HJÄÄÄLP!!!
      • Byta tillbaka
      • Varde ljus
      • Friends unseen
      • Unpack
      • Givande telefonsamtal
      • Tack för i år!
      • Marmeladen var hal...
      • Packa pappas kappsäck
      • Innan vi drog norr ut
      • Sedan så har vi en till bok!
      • Sista kulan...
      • Jehåvasjäveln
      • Är jag lurad?
      • Snart så
      • Konstiga ekvationer
      • När man minst anar det
      • Tillbaka
      • Kulan
      • Ny tidzon
      • Värmebölja
    • ►  juli (67)
    • ►  juni (94)
    • ►  maj (120)
    • ►  april (100)
    • ►  mars (91)
    • ►  februari (88)
    • ►  januari (79)
  • ►  2008 (530)
    • ►  december (48)
    • ►  november (41)
    • ►  oktober (62)
    • ►  september (44)
    • ►  augusti (24)
    • ►  juli (67)
    • ►  juni (57)
    • ►  maj (73)
    • ►  april (37)
    • ►  mars (46)
    • ►  februari (22)
    • ►  januari (9)

Bloggar jag läser

  • A swede in new york
  • Alex Schulman
  • Amanda Schulman
  • Carolina Gynning
  • Daglig dos Martin
  • Ebbas Blogg
  • Elaine Eksvärd
  • Ett annat New York
  • Fiaelia
  • Fröken Solsken
  • Fördelar med att vara vuxen
  • Försök att inte se så snygg ut
  • Hallmans
  • Hannas version - Mitt i vardagen
  • Hunch
  • Husligheter
  • Johannas Tårtor
  • Kavelmora Ink
  • Lindas [B]loggbok
  • Maria Montazami
  • Om en tjej
  • Ponders Egna
  • Stinas stil
  • Tankar från 39:e gatan...
  • Tankar, åsikter och kaffe
  • Timon Home
  • Trendenser
  • Ulrikachu
  • UnderbaraClara
  • Underground New York Public Library
  • Vardagslinjer
  • Världen enligt J

BESÖK

Etiketter

  • Boktips
  • Dagens fråga
  • Det där med SL
  • Det där med motion.
  • Förtäringsrelaterat
  • Hår
  • Hört i kollektivtrafiken
  • Idag
  • Inredning
  • Jag har det så bra
  • Jobbrelaterat
  • Pyssel
  • På tjocken
  • Resor
  • S tänker.
  • Shopping
  • Storstan
  • TV
  • Tjej i IT-branschen
  • i-landsproblem
Temat Eterisk. Använder Blogger.