Norr Went South
söndag 13 september 2009
Dagen efter
"Det känns lite som dagen efter en rejäl kräftskiva i kombination med ett maratonlopp."
Den
känslan skulle jag också kunna tänka mig att uppleva. Om den uppkom efter tre rymdpromenader och 14 dagar i rymden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar