Norr Went South
torsdag 10 september 2009
Det här med router
Våran håller på att ge upp. Eller, den har väl mer eller mindre redan gett upp faktiskt. Det blir en ny, ful, router snart. Ja, riktigt ful. Men den ska gömmas i den nya hallen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar