Norr Went South
tisdag 22 september 2009
Hello Mr Cornell,
This letter will follow in Swedish. Hope you won't mind.
Vad har du börjat med för musik människa?? Poppigt och knasigt. Kanske inte kan säga dåligt, men det är inte Cornell?
Please be yourself again.
Thanks,
S.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar