Norr Went South
måndag 14 september 2009
Hemma hos oss
Här kan man inte tänka. Helt hopplöst. Grannen håller på att bila sig ner till oss, eller något liknande. Lever om någonting alldeles fruktansvärt!
Tur
att jag får åka och storhandla!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar