fredag 4 september 2009

Hes, hesare, hesast

Om det fortsätter så här lär jag inte ha någon röst om ett tag. Men förhoppningsvis går det till sig inom en väldigt snart framtid.

2 kommentarer:

  1. Försök att inte sjunga så mycket i duschen då!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Äsch, jag duschar ju ändå inte!

    SvaraRadera