Norr Went South
fredag 4 september 2009
Hes, hesare, hesast
Om det fortsätter så här lär jag inte ha någon röst om ett tag. Men förhoppningsvis går det till sig inom en väldigt snart framtid.
2 kommentarer:
Miriam
4 september 2009 kl. 16:20
Försök att inte sjunga så mycket i duschen då!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
4 september 2009 kl. 16:39
Miriam: Äsch, jag duschar ju ändå inte!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Försök att inte sjunga så mycket i duschen då!
SvaraRaderaMiriam: Äsch, jag duschar ju ändå inte!
SvaraRadera