Norr Went South
lördag 19 september 2009
HÖRNI, HÖRNI, HÖRNI!!
Nu tror ni att jag har något viktigt att säga. Men nehejdå!
Jag ska bara renovera idag. Hela dagen. Det ni! Jag har redan tagit på mig renoveringskläderna.
tjohej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar