Norr Went South
fredag 11 september 2009
Jobbar man lördagar?
Imorgon ska jag upp med tuppen åter igen. Måste göra ett jobb, som kanske tar en timme. Om allt går enligt planen och inget går fel. Vilket jag hoppas på. Men jag måste in till kontoret. Vilket är det dryga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar