Sanering är nåt jag är välbekant med! Hest ska den avslutas med nåt sött och onyttigt. I mängder.
Viktoria: Jag brukar avsluta saneringen med att sitta i soffan och beundra.
Sanering är nåt jag är välbekant med! Hest ska den avslutas med nåt sött och onyttigt. I mängder.
SvaraRaderaViktoria: Jag brukar avsluta saneringen med att sitta i soffan och beundra.
SvaraRadera