fredag 4 september 2009

Sanering

Nu är lägenheten något så när ren! Mycket renare än innan iaf. Vad ska jag göra nu då?

2 kommentarer:

  1. Sanering är nåt jag är välbekant med! Hest ska den avslutas med nåt sött och onyttigt. I mängder.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Jag brukar avsluta saneringen med att sitta i soffan och beundra.

    SvaraRadera