Härligt! Vilka byggproffs ni kommer att vara då ni är klara :)
BRa jobbat!!
Viktoria: Ja, men vi kommer aldrig att behöva nyttja våra kunskaper igen. För jag (vi) ska nog aldrig mer renovera!fia: Jamen tack!
Härligt! Vilka byggproffs ni kommer att vara då ni är klara :)
SvaraRaderaBRa jobbat!!
SvaraRaderaViktoria: Ja, men vi kommer aldrig att behöva nyttja våra kunskaper igen. För jag (vi) ska nog aldrig mer renovera!
SvaraRaderafia: Jamen tack!