tisdag 15 september 2009

Spacklet var inte flytande

Det var mer som...blöt sand från sandådan. Perfekt för att bygga sandslott. Ungefär så var den. Det gick bra. Vi fick dit den.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Vilka byggproffs ni kommer att vara då ni är klara :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, men vi kommer aldrig att behöva nyttja våra kunskaper igen. För jag (vi) ska nog aldrig mer renovera!

    fia: Jamen tack!

    SvaraRadera