Vad? Jag måste ha missat något. Kan det ha att göra med att jag har slutat kolla på tv...?
J: Ja, kanske? Det är det där med djungelnånting...
Jag råkade slå över mitt i det där. Måste dock säga att jag är jävligt imponerad av Catarina som faktiskt fick i sig en hel del av äckligheterna. Men nej, något underhållningsvärde har det inte för mig heller.
Ponder: Jag var också imponerad. Men det finns en gräns för underhållning, tycker jag.
Vad? Jag måste ha missat något. Kan det ha att göra med att jag har slutat kolla på tv...?
SvaraRaderaJ: Ja, kanske? Det är det där med djungelnånting...
SvaraRaderaJag råkade slå över mitt i det där. Måste dock säga att jag är jävligt imponerad av Catarina som faktiskt fick i sig en hel del av äckligheterna. Men nej, något underhållningsvärde har det inte för mig heller.
SvaraRaderaPonder: Jag var också imponerad. Men det finns en gräns för underhållning, tycker jag.
SvaraRadera