Norr Went South
onsdag 21 oktober 2009
< 22.30
Jag har blivit en sån där som lägger mig senast 22.30. Men så är jag på jobbet kl 07.15 också. Och stannar där till 19.30-ish.
2 kommentarer:
Miriam
22 oktober 2009 kl. 13:51
Grymt
Svara
Radera
Svar
Svara
S
22 oktober 2009 kl. 17:32
Miriam: Hård tjej, hårda tider.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grymt
SvaraRaderaMiriam: Hård tjej, hårda tider.
SvaraRadera