Det här inlägget var ju nästan lite som att ljuga. Dag fem av fem, alltså igår. Då började jag jobbet 07.15. Lämnade arbetsorten kl 00.09. Hamnade i sängen strax innan 01.00.
Nu är jag snart redo att lämna hemmet för ännu en arbetsdag.
Nu är jag snart redo att lämna hemmet för ännu en arbetsdag.
Jösses vilka långa dagar du har!
SvaraRaderaViktoria: Japp! Sitter där nu också.
SvaraRadera