Norr Went South
lördag 24 oktober 2009
Första gången
På två veckor tror jag att det för första gången är ljust när jag åker till jobbet. Det återstå att se om det är ljust när jag åker hem också?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar