tisdag 13 oktober 2009

Dagens nöje

Det blev inte roligare än så. Den nya självscanningsartefakten fungerade tillfredsställande. Lite ovanligt. Men det gick bra!

2 kommentarer:

  1. Jag skäms nästan men vi har aldrig testa de där mathandlarpistolerna. Det ser ju onekligen väldigt smidigt ut.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Då är det verkligen dags. Nu har dom ju till och med färgskärm! Eller, display.

    SvaraRadera