Jag skäms nästan men vi har aldrig testa de där mathandlarpistolerna. Det ser ju onekligen väldigt smidigt ut.
Viktoria: Då är det verkligen dags. Nu har dom ju till och med färgskärm! Eller, display.
Jag skäms nästan men vi har aldrig testa de där mathandlarpistolerna. Det ser ju onekligen väldigt smidigt ut.
SvaraRaderaViktoria: Då är det verkligen dags. Nu har dom ju till och med färgskärm! Eller, display.
SvaraRadera