tisdag 13 oktober 2009

HJÄLP!

Redan?

8 kommentarer:

  1. Jag känner lite "HJÄLP" över att julen ska vara där. Hur blir det här då? Ingen jul?

    SvaraRadera
  2. Miriam: Jag tar med mig lite upp! Så var lugn.

    SvaraRadera
  3. Jo så är det. Snart är den här. Vi har redan druckit årets första glögg.

    SvaraRadera
  4. Viktoria: VA??! Men det var väl lite väl tidigt? Eller?

    SvaraRadera
  5. Jadu...julångesten vilar tung här i hushållet. Det känns ju bra, bara två månader kvar...

    SvaraRadera
  6. J: Schhh...vill INTE höra. Jag har inte ens en gardinstång på plats.

    SvaraRadera
  7. Var för övrigt på inne-butiken Dollar igår och där var det jul för hela slanten!

    När kommer ni upp förresten?

    SvaraRadera
  8. Miriam: Vi har inte bokat något datum, men strax innan jul, till trettondagen. Ungefär.

    SvaraRadera