måndag 30 november 2009

Det är ju så att man börjar fundera...

2 kommentarer:

  1. Om gud nu finns så är han ond och inget annat!

    SvaraRadera
  2. Ivana: Ehm...nja. När det gäller vädret i höst och vinter i alla fall!

    SvaraRadera