Om gud nu finns så är han ond och inget annat!
Ivana: Ehm...nja. När det gäller vädret i höst och vinter i alla fall!
Om gud nu finns så är han ond och inget annat!
SvaraRaderaIvana: Ehm...nja. När det gäller vädret i höst och vinter i alla fall!
SvaraRadera