lördag 21 november 2009

På tal om värme

Det är helt sjukt att det är första advent om en vecka. Även om jag druckit glögg i år har jag inte ett uns av julkänsla i kroppen.

I min värld är det fortfarande oktober. Det är lite jobbigt.

2 kommentarer: