Det låter gott! Även om jag tycker si så där om bananer..
fia: Jag med. Men det var gott, just för att dom inte var mosade.
Bananer är alltid ett säkert kort när det gäller barn och sånna som jag med barnslig smak. Jag är aktiv i ett mat- och bakforum och där är det typ en dödssynd att ha banan i tårtor. :D
Det låter gott! Även om jag tycker si så där om bananer..
SvaraRaderafia: Jag med. Men det var gott, just för att dom inte var mosade.
SvaraRaderaBananer är alltid ett säkert kort när det gäller barn och sånna som jag med barnslig smak. Jag är aktiv i ett mat- och bakforum och där är det typ en dödssynd att ha banan i tårtor. :D
SvaraRadera