Norr Went South
måndag 9 november 2009
Snark, snark
Jag var den som sov riktigt kasst i natt. Men det är min man som ligger bredvid mig i soffan och snarkar. Jag som hade tänkt att vi skulle fixa lite i källaren idag.
Jahapp.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar