Så illa är det väl inte. De har ju fikahörna :)
J: Sant, men jag har aldrig provat. Grannen tog sig en kopp idag, glömde fråga om ett betyg. Det är också tur att de har gratis toalett eftersom man kan befinna sig där i flera timmar!
Så illa är det väl inte. De har ju fikahörna :)
SvaraRaderaJ: Sant, men jag har aldrig provat. Grannen tog sig en kopp idag, glömde fråga om ett betyg.
SvaraRaderaDet är också tur att de har gratis toalett eftersom man kan befinna sig där i flera timmar!