Norr Went South
fredag 20 november 2009
Var sak på rätt plats
Det är inte sanningen i den här lägenheten. Men nu är i alla fall alla papper i pärmar. SÅ skönt. Annars är jag ovanligt trött. Men det ska jag inte bry mig om. Utan istället ska jag ta och fixa tacos till våra
grannar
flyttfåglarna!
2 kommentarer:
fia
20 november 2009 kl. 18:33
Vi är lyckligt lottade!!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
20 november 2009 kl. 23:01
fia: Vi med!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Vi är lyckligt lottade!!
SvaraRaderafia: Vi med!
SvaraRadera