måndag 9 november 2009

Wakey paykey

Eh, helt plötsligt vaknade han. Mumlade något. Nu luktar det chokladsås och kaffe i lägenheten!

2 kommentarer:

  1. Åh gött. Kaffe vore smarrigt, men inte nu för nu ska jag snart försöka sova. Å drömma om kaffe kanske... =)

    SvaraRadera
  2. Emma: Jag har aldrig haft problem med kaffe innan jag ska sova. Har helt ärligt aldrig känt av någon kick av kaffe!

    SvaraRadera