Åh gött. Kaffe vore smarrigt, men inte nu för nu ska jag snart försöka sova. Å drömma om kaffe kanske... =)
Emma: Jag har aldrig haft problem med kaffe innan jag ska sova. Har helt ärligt aldrig känt av någon kick av kaffe!
Åh gött. Kaffe vore smarrigt, men inte nu för nu ska jag snart försöka sova. Å drömma om kaffe kanske... =)
SvaraRaderaEmma: Jag har aldrig haft problem med kaffe innan jag ska sova. Har helt ärligt aldrig känt av någon kick av kaffe!
SvaraRadera