Norr Went South
lördag 5 december 2009
10.30
Idag vaknade jag så pass sent att det nog aldrig blir riktigt ljust ute! Jag ångrar inte att jag sov så länge, för det var så vansinnigt skönt och länge sedan. Det behövde jag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar