Norr Went South
tisdag 15 december 2009
Godis
Jag har gjort två satser med knäck och tryffel av enklare sort ikväll. Nu får de inte plats i kylen, så jag kan inte kyla ner dom och på balkongen lär de bli översnöade.
Ja, jösses vilka problem jag har!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar