Norr Went South
onsdag 16 december 2009
Idag blir det inte så många
Jag ska ut och äta med jobbet ikväll, på direkten efter jobbet, så det blir inte många rader här ikväll. Det kan jag lova!
2 kommentarer:
Ivana
16 december 2009 kl. 16:47
Hoppas du får en underbar kväll ute!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
16 december 2009 kl. 23:19
Ivana: Oh, så trevligt det var!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hoppas du får en underbar kväll ute!
SvaraRaderaIvana: Oh, så trevligt det var!
SvaraRadera