Nu har jag missat något! Hur är det fatt?
Viktoria: Det var fruktansvärt ett par dagar. Jag kunde knappt äta, så hemskt var det.Egentligen har det inte blivit bättre, fast ändå lite.
Nu har jag missat något! Hur är det fatt?
SvaraRaderaViktoria: Det var fruktansvärt ett par dagar. Jag kunde knappt äta, så hemskt var det.
SvaraRaderaEgentligen har det inte blivit bättre, fast ändå lite.